Διατροφή μετά τις Διακοπές


Φάγαμε, ήπιαμε, διασκεδάσαμε. Κάποιοι ταξιδέψαμε, κάποιοι μείναμε στο σπίτι να ξεκουραστούμε. Όπως και αν επιλέξαμε να περάσουμε τις διακοπές μας, αυτή η διακοπή από τη ρουτίνα, τη συνήθεια, ήταν απαραίτητη.


Και τώρα επιστρέφουμε και πάλι στην καθημερινότητα. Κάποιοι ανάλαφροι και με γεμάτες μπαταρίες για το καινούριο ξεκίνημα, κάποιοι με το βάρος της ενοχής ότι βγήκαν εκτός προγράμματος.


Το βάρος αυτό είναι περιττό καθώς η προσωρινή διακοπή ενός αυστηρού προγράμματος διατροφής είναι εξίσου σημαντική με το ίδιο το πρόγραμμα. Αγαπημένα μας ανθυγιεινά τρόφιμα που αποφεύγουμε να τρώμε στην καθημερινότητά μας, πιθανόν να είχαν μία θέση στη διατροφή μας κατά την περίοδο των διακοπών.


Χωρίς τύψεις λοιπόν, επιστρέφουμε και πάλι στη συνήθεια. Μία σωστά δομημένη και πλήρης διατροφή θα σε βοηθήσει να αυξήσεις την αποδοτικότητά σου και να επανέλθεις ευκολότερα σε όλους τους τομείς της καθημερινότητάς σου από τους οποίους έκανες διακοπές.


Αυτά είναι τα 5 tips για να επιστρέψεις γρήγορα στο πρόγραμμά σου μετά τις διακοπές:


1. Γέμισε το ψυγείο σου με τα υγιεινά τρόφιμα που υπάρχουν στη διατροφή σου.


Κανόνας νούμερο 1. Αν το ψυγείο σου είναι γεμάτο με καλά φαγητά, τότε θα καταναλώσεις καλά φαγητά. Τουλάχιστον είναι πιο πιθανό. Ίσως φεύγοντας για διακοπές να φρόντισες να καταναλώσεις όλα τα αναλώσιμα τρόφιμα ώστε να μην χαλάσουν όσο θα λείπεις. Το μόνο σίγουρο είναι ότι αν το ψυγείο σου είναι άδειο ή στα ντουλάπια σου είναι αποθηκευμένα γλυκά και ανθυγιεινά φαγητά, τη στιγμή που πεινάς θα καταφύγεις σε μία γρήγορη και κακή λύση. Φτιάξε λίστα για το Super Market και φρόντισε να έχεις στη διάθεσή σου όσα χρειάζεσαι για να φτιάξεις ένα πλήρες και καλό γεύμα.



2. Απέφυγε το πρόχειρο φαγητό


Μήπως στην περίοδο των διακοπών απέφυγες κάθε είδους προγραμματισμό; Μαζί με την έλλειψη οργάνωσης της ημέρας συχνά αποδιοργανώνονται και τα γεύματα. Πολλές ώρες στην παραλία, χωρίς σνακς ή φαγητό από το σπίτι, είναι βέβαιο ότι

οδήγησαν σε κάποιες γρήγορες και πρόχειρες επιλογές απ’ έξω.

Ξεκίνα, επομένως, να προετοιμάζεις και πάλι τα γεύματά σου και απέφυγετο πρόχειρο φαγητό ''στο πόδι''.




3. Οργάνωσε τα γεύματα της εβδομάδας σου


Βάλε μία τάξη στα κύρια γεύματα τις εβδομάδας σου από την αρχή της. Αποφάσισε τι θα μαγειρέψεις μέσα στην εβδομάδα, και με ποια σειρά, και φρόντισε να καταγράψεις ό,τι χρειάζεσαι στη λίστα για το Super Market.


4. Βάλε κίνηση στην ημέρα σου

Ίσως στη διάρκεια των διακοπών σου να κολυμπούσες συστηματικά ή σου άρεσε να περπατάς και να εξερευνείς τη φύση. Ίσως να είχες ανάγκη ξεκούρασης και να πέρασες τις διακοπές σου σε μία ξαπλώστρα. Επιστρέφοντας στην καθημερινότητα και οργανώνοντας το πρόγραμμά σου μην ξεχάσει να εντάξεις την συστηματική και οργανωμένη φυσική δραστηριότητα.


5. Μην ξεχνάς το νερό


Καθώς στο θερμό κλίμα της Ελλάδας οι ζεστές ημέρες δεν έχουν τελειώσει, φρόντισε να διατηρήσεις καλή ενυδάτωση. Ίσως ο καυτός ήλιος το καλοκαίρι να σου θύμιζε ότι έπρεπε να πιείς νερό αλλά οι κλειστοί χώροι και τα κλιματιστικά δε βοηθούν. Γέμισε, λοιπόν, το μπουκάλι σου και κράτα το κοντά σου ώστε να σου υπενθυμίζει πως πρέπει να το καταναλώσεις.


Extra tip : Άφησε τη ζυγαριά στην άκρη



Η υπερβολική αυστηρότητα βλάπτει την υγεία και την ψυχολογία. Το νόημα είναι να επιστρέψεις στις συνήθειές σου και να μπεις και πάλι σε μία σειρά. Εφόσον επανέλθεις σε μία οργανωμένη καθημερινότητα το ίδιο θα γίνει και με το βάρος σου. Μην σε πιάνουν εμμονές με τα κιλά που πήρες. Αφιέρωσε χρόνο στον εαυτό σου και το σώμα σου και τα υπόλοιπα θα γίνουν από μόνα τους.

Απέφυγε αυστηρά προγράμματα διατροφής και απότομη μείωση βάρους. Προτεραιότητα έχει η υγεία και η ευεξία. Αν σκέφτεσαι να απευθυνθείς σε ειδικό αναζήτησε έναν Διαιτολόγο – Διατροφολόγο με άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Που θα σε βοηθήσει να θέσεις ρεαλιστικούς στόχους και να τους πετύχεις με έναν σωστό και υγιεινό τρόπο.

107 Προβολές0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων