Ελαφρύ πλήρες γεύμα! 🥪


Η σημερινή πρόταση, για ένα ελαφρύ πλήρες γεύμα, είναι ένα open toast με ψωμί ολικής άλεσης, αβοκάντο, κατίκι, ψητά μανιτάρια και αυγό μάτι.


Το γεύμα περιέχει σύνθετους υδατάνθρακες, λαχανικά, πρωτεΐνη υψηλής βιολογικής αξίας και καλά λιπαρά. Ο συνδυασμός αυτός κάνει το γεύμα μας πλήρες, χορταστικό και θρεπτικό ενώ παράλληλα παραμένει ένα πολύ γευστικό πιάτο.


Σημαντική λεπτομέρεια κατά το μαγείρεμα είναι να χρησιμοποιήσετε ένα αντικολλητικό τηγάνι στο οποίο θα ψήσετε τα μανιτάρια και το αυγό. Σας προτείνω να αποφύγετε να τηγανίσετε το αυγό και να προτιμήσετε να το ψήσετε, χαμηλώνοντας τη φωτιά, προσθέτοντας μερικές σταγόνες νερό στο τηγάνι, το αυγό και τέλος σκεπάζοντας το τηγάνι με καπάκι. Έτσι το αυγό ψήνεται από τους υδρατμούς και από πάνω χωρίς να χρειάζεται να προστεθεί ελαιόλαδο.


Οδηγίες για πιο υγιεινό μαγείρεμα και καλή διατροφή από το Healthy Diet Plan.

57 Προβολές0 Σχόλια

Πρόσφατες αναρτήσεις

Εμφάνιση όλων